Valori

 

1. Satisfactia clientului

Satisfactia si depasirea asteptarilor clientilor reprezinta filozofia fiecarui angajat, aceasta constituind nucleul in jurul caruia ne desfasuram intreaga activitate.

Ne precupam permanent de perfectionarea profesionala si mentinerea celui mai inalt nivel de satisfactie al clientilor nostri.

 

2. Profesionalism

Fiecare membru al echipei este un profesionist in tot ceea ce face: are initiativa, o puternica dorinta de crestere si dezvoltare, isi asuma responsabilitatea pentru actiunile sale si tinteste mereu excelenta in activitatea profesionala.

 

3. Grija si respect

Integritatea pentru noi inseamna sa actionam dupa principii etice si morale, atat in munca depusa, cat si in viata noastra de zi cu zi.

Relatiile dintre noi se bazeaza pe corectitudine, sinceritate si incredere.

Prin adoptarea unui comportament corect, integru si loial fata de toti clientii nostri si fata de colegi, reusim sa stabilim parteneriate indelungate si de succes pentru ambele parti.

 

4. Responsabilitate

Tintim excelenta in activitatea desfasurata, iar optimizarea continua a calitatii reprezinta o preocupare constanta a echipei noastre.

Atingerea excelentei se regaseste in modul nostru de a gandi, de a actiona si de a dezvolta parteneriate de succes pe termen lung.